Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 716
Вчора 1716
За цей тиждень 5924
За минулий тиждень 4501
За цей місяць 15692
За минулий місяць 24702
За весь час 6132646
Питання співпраці між Україною та Болгарією обговорили депутатські групи з міжпарламентських зв’язків обох держав під час відеозустрічі
Правила розумного карантину. Бережіть стосунки в сім'ї


                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                        Розпорядження голови 

                                                                                                                                                                                     райдержадміністрації №74

                                                                                                                                                                                      від 25 березня 2016 року



ПОРЯДОК

функціонування «гарячої» телефонної лінії

в районній державній адміністрації


1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування «гарячої» телефонної лінії в районній державній адміністрації.


2. «Гаряча» телефонна лінія працює за номером 2-22-62 в кабінеті №215 районної державної адміністрації щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00.


3. Роботу «гарячої» телефонної лінії забезпечує головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації.


4. Усі звернення, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14 квітня 1997 року №348.


5. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонного спілкування. У разі необхідності детальнішого вивчення проблеми, заяви розглядаються у порядку, встановленому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


6. Строки розгляду звернень громадян повинні відповідати термінам, визначеним чинним законодавством.


7. Узагальнена інформація щодо роботи «гарячої» телефонної лінії щоквартально подається головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян на веб-сайт райдержадміністрації.