Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 4262
Вчора 8335
За цей тиждень 12597
За минулий тиждень 56337
За цей місяць 159098
За минулий місяць 254341
За весь час 2237313
Закликаємо міжнародну спільноту об’єднати зусилля, щоб не допустити будь-яких проявів антисемітизму та нетерпимості на расовому чи національному ґрунті – Президент України у Бабиному Яру


                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                        Розпорядження голови 

                                                                                                                                                                                     райдержадміністрації №74

                                                                                                                                                                                      від 25 березня 2016 року



ПОРЯДОК

функціонування «гарячої» телефонної лінії

в районній державній адміністрації


1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування «гарячої» телефонної лінії в районній державній адміністрації.


2. «Гаряча» телефонна лінія працює за номером 2-22-62 в кабінеті №215 районної державної адміністрації щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00.


3. Роботу «гарячої» телефонної лінії забезпечує головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації.


4. Усі звернення, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14 квітня 1997 року №348.


5. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонного спілкування. У разі необхідності детальнішого вивчення проблеми, заяви розглядаються у порядку, встановленому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


6. Строки розгляду звернень громадян повинні відповідати термінам, визначеним чинним законодавством.


7. Узагальнена інформація щодо роботи «гарячої» телефонної лінії щоквартально подається головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян на веб-сайт райдержадміністрації.